امنیت برای زائران در ایران و عراق فراهم است/ زیرساخت‌ها و خدمات‌رسانی نسبت به گذشته بهتر شده است

وزیر کشور گفت: با تلاش و زحمات نیروهای انتظامی و امنیتی و همچنین همکاری طرف عراقی، امنیت در ایران و عراق برای زائران فراهم شده است.

اسکندر مؤمنی شامگاه جمعه دوم شهریورماه ۱۴۰۳، در حاشیه بازدید از مرز شلمچه و در گفت‌وگو با میراث‌آریا گفت: همه دستگاه‌ها پای کار هستند، باوجود گرمای هوا، استقبال بسیار خوبی از بزرگترین کنگره جهان اسلام شده است و شور حسینی همه جا موج می‌زند.

وزیر کشور ادامه داد: شرایط عمومی از جمله پارکینگ‌ها، زیرساخت‌ها و خدمات‌رسانی در مرزها نسبت به سال‌های قبل بهتر شده است.

او تصریح کرد: خروج از مرز با وجود اقدامات انجام‌شده روان‌تر شده و ایستایی مردم در دروازه‌های خروجی کاهش پیدا کرده و انضباط ترافیکی نسبت به سال گذشته نیز بهبود پیدا کرده است.

مؤمنی با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای برای زائران گفت: با تمهیداتی که پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و نیروهای امنیتی اندیشیده‌اند، ترافیک در مرزهای هشت‌گانه کشور نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته است.

او افزود: با تلاش و زحمات نیروهای انتظامی و امنیتی و همچنین همکاری طرف عراقی، امنیت در ایران و عراق برای زائران فراهم شده است.

وزیر کشور اظهار کرد: همکاری زائران اربعین حسینی در ایجاد امنیت و کاهش ترافیک باعث شده است امسال عبور و مرور بسیار روان و بدون مشکل باشد.

او ضمن قدردانی از خدمتگزاران به زائران اربعین به ویژه نیروهای امنیتی یادآور شد: تلاش خدمتگزاران اعم از افرادی‌ که امنیت می‌آفرینند و خدمات و حمل و نقل را فراهم می‌کنند، جای قدردانی دارد و همکاری زائران نیز بسیار خوب است.

اسکندر مؤمنی امروز به منظور بازدید از مرزهای شلمچه و چذابه از راه فرودگاه آبادان و با استقبال استاندار خوزستان وارد این استان شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060300069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha