اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی جاماندگان اربعین در کرمان

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان کرمان با اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی جاماندگان اربعین، بر رعایت در ترددهای سواره و پیاده و همچنین گزارش موارد خاص به پلیس تاکید کرد.

به گزارش میراث آریا، سرهنگ امین غفوری در خصوص ممنوعیت تردد پیاده‌روی جاماندگان اربعین گفت: در راستای برگزاری این آیین اربعین حسینی ( ع ) در روز یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ هر دو سمت محور جوپار به کرمان مسدود و این مسیر فقط برای خودروهای امدادی قابل تردد است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان کرمان افزود: در راستای اعمال محدودیت‌ها، محور کرمان به جوپار و بالعکس از ساعت ۴ صبح الی پایان مراسم مسدود می‌شود. همچنین محور ماهان به جوپار از ورودی میدان ساعت از ساعت ۴ صبح مسدود می‌شود و رانندگان می‌بایست برای تردد از مسیرهای جایگزین محور هفت باغ و جاده قدیم کرمان به ماهان استفاده کنند.

او با اشاره به تردد وسایل نقلیه از سمت جوپار و سه‌راهی بافت به طرف کرمان و بالعکس و همچنین ممنوعیت تردد در محور بافت به کرمان از سمت شهر نگار به سمت بهرام‌الجرد خاطرنشان کرد: این محدودیت‌ها با توجه به گرما و حرکت شهروندان از ساعات اولیه صبح اعمال شده است که توصیه می‌شود شهروندان همکاری لازم را با پلیس داشته و ضمن استفاده از خودروهای عمومی، موارد خاص و مشکوک را به ماموران پلیس گزارش کنند.  

انتهای پیام/

کد خبر 1403060300136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha