چهار خطه کردن محور اهواز- خرمشهر اولویت وزارت راه است

وزیر راه و شهرسازی گفت: چهار خطه کردن محور اهواز به خرمشهر که مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی است در اولویت این وزارتخانه قرار دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا، فرزانه صادق‌مالواجرد در بازدید از مرز شلمچه گفت: جاده اهواز به خرمشهر ۱۱۰ کیلومتر بوده که اجرای چهار خطه کردن آن قدم مثبتی برای تردد زوار و کشت و صنعت‌های موجود در منطقه است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: چهار بانده کردن محور اهواز- خرمشهر از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است تا با کاهش حوادث جاده‌ای در این مسیر شرایط برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی ایجاد شود.

او افزود: تردد زائران در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه روان است، همه تلاش وزارت راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های مرتبط خدمت‌رسانی به زائران است.

صادق‌مالواجرد گفت: البته ایرادات و کمبودهایی وجود داشت که در تلاش هستیم برای اربعین سال آینده این مشکلات را رفع کنیم تا تردد زائران تسهیل شود.

او با اشاره به کمبود اتوبوس در برخی مرزهای کشور اظهار کرد: با توجه به موج بازگشت زائران از زیارت عتبات عالیات کمبود اتوبوس در برخی از مرزهای هشت‌گانه گزارش شد که برای سال آینده طوری برنامه‌ریزی خواهد شد تا فشار ناوگان بر شهرهای مرزی نباشد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: طی این سفر تفاهمی با وزرای نفت، صمت و معاون اول رئیس‌جمهوری منعقد شد که برای چند روز پایانی سفر، وسایل ایاب و ذهاب تأمین شود تا زائران با مشکل مواجه نشوند.

صادق‌مالواجرد افزود: وضعیت تردد و خدمات‌دهی به زوار در مرزهای خوزستان مناسب است و البته باید خدمات بیشتری به زوار ارائه شود که در سال‌های آتی به کمک دولت و مجلس، این مسیر تداوم خواهد یافت.

فرزانه صادق‌مالواجرد وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه با استقبال معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان وارد این استان شد.

بازدید از زیرساخت‌های اربعین در چذابه و شلمچه از جمله برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان بود.

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان خوزستان از وضعیت تردد زوار اربعین در مسیرهای منتهی به مرزهای چذابه و شلمچه، بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060300148
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha