نشست «شورای سیاست‌گذاری یزد؛ پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا» به ریاست استاندار یزد

در نشست شورای سیاست‌گذاری یزد؛ پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا مسائل مربوط به برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو ACD در یزد، مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

به‌گزارش میراث‌آریا، در نشست «شورای سیاست‌گذاری یزد؛ پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا» که روز شنبه سوم شهریورماه برگزار شد، مهران فاطمی استاندار یزد با اشاره به انتخاب یزد به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی (ACD) در سال ۲۰۲۴ گفت: یزد آبان‌ماه سال جاری میزبان وزیران و سفیران ۳۵ کشور جهان است.

استاندار یزد در این نشست اظهار کرد: جلسات مربوط به این رویداد را شخصاً پیگیری و مدیریت می‌کنم تا بتوانیم تمام ظرفیت استان را برای کمک به دبیرخانه این رویداد بیاوریم و بهترین مراسم را برگزار کنیم.

او با اشاره به اهمیت این رویداد بین‌المللی بر تعامل و همکاری همه نهادها و سازمان‌ها در برگزاری این برنامه تأکید کرد.

فاطمی افزود: مهم‌ترین موضوع دعوت از مقامات و وزیران کشورهاست که باید به خوبی انجام و پیگیری شود.

استاندار یزد با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد برای نظام جمهوری اسلامی و استان یزد، گفت: در راستای برگزاری این رویداد در بهترین سطح و کیفیت هزینه خواهیم کرد.

او تأکید کرد: با توجه به زمان محدود تا رویداد، باید کمیته‌ها و دبیرخانه هر هفته جلسه به صورت منظم با حضور تمام اعضا داشته باشند و حتی اگر لازم بود جلسه فوق‌العاده برگزار شود تا هماهنگی لازم صورت گیرد و مسائل پیگیری شود.

نشست «شورای سیاست‌گذاری یزد؛ پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا» به ریاست استاندار یزد

انتهای پیام/

کد خبر 1403060500233
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha