از میراث شهدا حفاظت می‌کنیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان بر حفاظت از میراث شهیدان انقلاب اسلام و ایام دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، روز گذشته ۵ شهریورماه و هم‌زمان با پاسداشت هفته دولت، امیر کرم‌زاده مدیرکل و اعضای شورای مدیران اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با حضور درگلستان شهدای اصفهان به مقام شامخ شهدای انقلاب ادای احترام کرد.

در این آیین مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: در طی یک سال گذشته با تلاش‌های انجام شده بیش از ۱۵۰ طرح مرمتی در پهنه استان انجام شده که خود نشان از عزم همکاران این اداره‌کل برای حفاظت از میراث گران سنگ این ملت بزرگ دارد.

او ادامه داد: به عهد و پیمانی که با شهدا داریم پایبندیم و از میراث آنان حفاظت می‌کنیم، لذا تلاش داریم تا در حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری، سرمایه‌گذاری و صنایع‌دستی بیش از گذشته به این ملت بزرگ خدمت کنیم.

کرم‌زاده افزود: اختصاص سهمیه یک‌هزار نفری بیمه هنرمندان صنایع‌دستی استان و همچنین حمایت از تکمیل و بهره‌برداری از ۱۴۸ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در پهنه استان توسط بخش خصوصی با همین هدف است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060600349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha