هتل آپارتمان هیرکانی با حجم سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از افتتاح هتل آپارتمان هیرکانی باحجم سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومان در شهرستان چالوس در هفته دولت افتتاح شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، حسین ایزدی سه‌شنبه در مراسم افتتاح هتل آپارتمان هیرکانی در شهرستان چالوس همزمان باهفته دولت گفت: هتل آپارتمان هیرکانی با حجم سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومان و ۱۰ فرصت شغلی در شهرستان چالوس به‌ بهره‌برداری رسید

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: هفته دولت و افتتاح پروژه‌های گردشگری و صنایع‌دستی، بهانه‌ای برای سفر به شهرستان چالوس شد.

او ادامه داد: چالوس مقصد تاریخی و مهم گردشگران داخلی و خارجی است و باید با تمام توان برنامه‌های توسعه گردشگری این منطقه از ایران زیبا را اجرایی کرد.

ایزدی در مراسم افتتاح فروشگاه صنایع‌دستی در شهرستان چالوس نیز یادآور شد: ۸۰ هنرمند فعال و وجود ۱۲ رشته صنایع‌دستی در حال فعالیت، شهرستان، چالوس را به یکی از مراکز مهم تولید صنایع‌دستی تبدیل کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران همچنین به‌دنبال افتتاح پروژه‌های بخش خصوصی، از پروژه‌های زیرساختی شهرستان چالوس از محل اعتبارات تملک و مصوبات سفر رئیس جمهور بازدید کرد

او در بازدید از پیاده راه ساحلی منطقه رادیو دریای چالوس ضمن اطلاع از روند پیشرفت پروژه گفت: به لطف خداوند و توجه ویژه رییس جمهور شهید آیت الله رییسی در جریان سفر به مازندران اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال در حوزه زیرساخت‌های گردشگری به استان تخصیص یافته است که تمامی این پروژه‌ها در حال تکمیل و اجرا است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060600352
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha