کلنگ‌زنی احداث هتل ۴ ستاره در ارومیه

پروژه احداث هتل ۴ ستاره به‌مناسبت هفته دولت در ارومیه کلنگ‌زنی شد.

به‌گزارش میراث آریا، ۸ شهریور ۱۴۰۳، در مراسم کلنگ‌زنی هتل، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، غلام‌حسین عماری، فرماندار ارومیه و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با اشاره به جزئیات این پروژه گفت: این هتل توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع با زیربنای ۱۰ هزار و ۸۰۰ مترمربع در پنج طبقه احداث می‌شود.

مرتضی صفری با اشاره به وجود ۱۰۸ تخت اقامتی در این هتل افزود: استخر، کافی‌شاپ، غذاخوری سنتی، غذاخوری مدرن، روف‌گاردن، سالن کنفرانس و پارکینگ طبقاتی از جمله بخش‌های مختلف این هتل بوده و میزان سرمایه‌گذاری آن ۴ هزار میلیارد ریال است.

او ادامه داد: در سفر وزیر سابق میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به ارومیه که در تیرماه سال جاری انجام شد نیز ۴۱ پروژه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی به ارزش ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در سطح استان به بهره‌برداری رسیده بود.

غلام‌حسین عماری، فرماندار ارومیه نیز در این مراسم گفت: بخش خصوصی نقش مهمی در پیشبرد پروژه‌ها داشته و جا دارد از اقدامات آنها قدردانی کرد، سرمایه‌گذاری در حوزه اقامتی که زیربنای پروژه‌های گردشگری بوده بسیار با ارزش است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060800528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha