کشف یک دستگاه فلزیاب و دستگیری ۳ نفر در  املش

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از کشف یک دستگاه فلزیاب و دستگیری سه نفر در خصیل دشت املش خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، محمد علی‌پور گفـت: در نتیجه بازرسی مشترک با ضابطان عام مستقر در پاسگاه انتظامی کجید از خودروی سواری در مسیر خصیل دشت، یک دستگاه فلزیاب با متعلقات کشف و سه نفر از سرنشینان خودرو در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان افزود: به دلیل عدم ارائه مجوز از مبادی ذی صلاح توسط متهمان، دستگاه مکشوفه مشمول بند ۲ و ۸ آیین نامه اجرایی هیأت وزیران مصوب سال ۱۳۸۲ و ماده واحده قانون ضرورت اخذ مجوز برای ساخت‌، خرید و فروش‌، نگهداری‌، تبلیغ و استفاده از دستگاه فلزیاب مصوب ۱۳۷۹ مجلس شورای اسلامی شده و پرونده متشکله برای تعیین و تکلیف به حضور مقام قضایی ارسال شد.

او تصریح کرد: چنانچه دستگاه مکشوفه به تشخیص و صدور دستور از سوی مقام قضایی، تحویل امین اموال اداری اداره کل شود، برابر شیوه نامه امحاء ابلاغی از سوی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارتخانه متبوع برای امحاء به ستاد مرکزی تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061300823
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha