ورود ۵ میلیون زائر به مشهد مقدس/ اسکان و میزبانی از ۳۰۰ هزار زائر پیاده 

عضو هیات‌امنا و سخنگوی جمعیت خدمتگزاران به زائران پیاده امام رضا(ع) از اسکان ۳۰۰ هزار زائر پیاده در مشهد مقدس خبر داد و گفت: این تعداد زائر پیاده تا صبح روز شهادت امام رضا(ع) وارد پایتخت معنوی ایران شدند.

حسین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با تسلیت فرارسیدن دهه آخر ماه صفر و سالروز شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: بر اساس آمار تا صبح امروز ۳۰۰ هزار زائر پیاده از شهرها و استان‌های کشور وارد مشهد شدند که پیش‌بینی می‌شود امروز بر تعداد آن‌ها اضافه خواهد شد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران به زائران پیاده امام رضا افزود: پیش‌بینی ما این است که ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار زائر پیاده در این ایام وارد مشهد شوند بنابراین تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی رایگان از ۵۰۰ هزار زائر پیاده اندیشیده شده است.

او ادامه داد: بر اساس آمار اعلام شده، تا صبح امروز ۵ میلیون زائر وارد مشهد مقدس شدند که ۳۰۰ هزار نفر آن‌ها را زائران پیاده تشکیل می‌دهد.

رضایی ادامه داد: روز گذشته رئیس‌جمهوری در سفر به مشهد مقدس در جمع تعدادی از زائران پیاده‌رضوی در محور نیشابور به مشهد حضور یافت و با آنان گفت و گو کرد. همچنین معاون گردشگری کشور نیز عصر روز گذشته با حضور در مسیر پیاده‌روی زائران پیاده رضوی از نزدیک نحوه ارائه خدمات به زائران پیاده را بررسی کرد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران به زائران پیاده امام رضا خاطرنشان کرد: هنچنین روز گذشته در جلسه‌ای با حضور علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی و سید جواد موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی خراسان رضوی، موضوعات و مسائل مرتبط با زائران پیاده امام رضا بررسی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061400874
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha