بهگزارش میراثآریا، داریوش فرمانی در نشست مشترک ادارهکل میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری با مدیران سازمان جهاددانشگاهی، با ابراز رضایت از همکاری و افزایش تعاملات میان دو مجموعه، اظهار کرد: این همکاری و تعاملات تأثیرات مثبتی در جذب گردشگر و ارتقای تبلیغات گردشگری استان کرمانشاه میگذارد.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کرمانشاه، افزود: یکی از نیازهای مبرم در حوزه گردشگری تبلیغات و بازاریابی است که با توجه به ظرفیتها و پتانسیل سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه میتوان در این زمینه تحولات مثبتی را ایجاد کرد.
او ادامه داد: با برگزاری رویدادها، تولید محتوای مناسب، تولید و انتشار ویدیو، موشنگرافی، مستند و استفاده از ظرفیت رسانهها و فضای مجازی در انتشار محتوا میتوان تحول خوبی را در حوزه گردشگری استان رقم زد.
فرمانی با تاکید بر اینکه در حوزه گردشگری باید تمام ارگانها و سازمانها پایکار باشند، گفت: تعاملات جهاد دانشگاهی و تدوین برنامه راهبردی توسعه گردشگری توسط این سازمان میتواند در ایجاد همکاری سایر ارگانها تاثیر گذار باشد.
او افزود: در مرحله نخست تدوین برنامه راهبردی توسعه توسعه گردشگری استان، احصاء برنامههای تبلیغات گردشگری در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کرمانشاه در ادامه تاکید کرد که تلاش ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کرمانشاه ایجاد بستری مناسب در حوزه گردشگری است که مهمانان کرمانشاه را به عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب کنند.
فرمانی در خاتمه گفت: با استفاده از ابزارهای مختلف فناوری، رسانه، آموزش و تولید محتوا میتوان در این مسیر تأثیرات مثبتی ایجاد کرد.
انتهای پیام/
نظر شما