تشدید بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری آذربایجان‌شرقی/ بازدیدهای نظارتی باعث ارتقای تصویر و برند مقصد گردشگری می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی‌، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ضمن اعلام خبر تشدید بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری، مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین‌راهی در راستای پیشبرد اهداف مصوبات ستاد خدمات سفر استان، بازدیدهای نظارتی را عاملی مهم در ارتقای تصویر و برند مقصد گردشگری عنوان کرد.

به‌گزارش میراث آریا، احمد حمزه‌زاده با اشاره به تشدید بازدیدهای نظارتی بر تأسیسات گردشگری استان، گفت: با افزایش ورود گردشگران به استان و در راستای پیشبرد اهداف مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر، بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری، مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین‌راهی در سرتاسر استان با جدیت ویژه‌ای برای حصول رضایت گردشگران ورودی به آذربایجان‌شرقی دنبال می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مناطق پرجاذبه گردشگری با حضور گسترده گردشگران داخلی و خارجی نیازمند کنترل و نظارت مستمر هستند که در این راستا در شهرستان‌های کلیبر، جلفا، مراغه، ورزقان و دیگر مناطق گردشگری محبوب استان، نظارت بر عملکرد بهداشتی، خدماتی، و قیمتی با حساسیت بیشتری برای افزایش میزان رضایتمندی گردشگران، انجام می‌شود.

او افزود: بازدیدهای نظارتی در ارتقای تصویر و برند مقصد گردشگر اهمیت بسزایی دارد چرا که مقصدهای سفری که استانداردهای بهداشتی و خدماتی بالایی دارند، اعتبار بیشتری کسب می‌کنند و گردشگران بیشتری را به خود جذب می‌کنند. یک مقصد گردشگری با زیرساخت‌های بهداشتی و خدماتی مناسب، به عنوان مکانی امن و راحت برای گردشگران محسوب می‌شود.

حمزه‌زاده درخصوص اهمیت تشدید بازدیدهای نظارتی اظهار کرد: تشدید بازدیدهای نظارتی در زمینه‌های بهداشتی، خدماتی، قیمتی و نظارت بر نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی می‌تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت گردشگری، افزایش رضایت گردشگران و ارتقای اعتبار آذربایجان‌شرقی به‌عنوان مقصد گردشگری داشته باشد که این اقدامات با کمک به بهبود تجربه کلی گردشگران، به رشد پایدار صنعت گردشگری منجر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061500921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha