حدود ۳ میلیون تردد خودرو در جاده‌های خراسان‌ شمالی ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تردد بیش از ۲ میلیون و ۹۰۶ هزار دستگاه خودرو در تعطیلات پایان ماه صفر (۱۱ تا ۱۶ شهریورماه جاری) در جاده‌های این استان ثبت شد.

به گزارش میراث آریا، محمد مشتری گفت: شمار کل ترددهای ورودی و خروجی ثبت شده در ۵۱ محور استان نسبت به تعطیلات پایان صفر سال گذشته ۳۹ درصد افزایش یافت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: شمار خودروهای وارد شده به استان در این بازه زمانی ۲۶۳ هزار و ۶۰۹ دستگاه خودرو ثبت شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش دارد.

مشتری بیان کرد: همچنین در این مدت خروج ۲۵۳ هزار و ۵۵۳ دستگاه خودرو از استان گزارش شد که این رقم نسبت به سال قبل ۲۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

او درباره جابه‌جایی زائران رضوی از این استان به مشهد مقدس گفت: حدود ۱۱ هزار زائر استان در قالب ۷۶۸ دستگاه انواع ناوگان به مشهد مقدس اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: اعزام ۶ هزار و ۸۱۷ زائر با ۳۰۴ دستگاه اتوبوس، سه هزار و ۱۱۳ نفر به‌وسیله ۱۷۳ دستگاه مینی‌بوس و یک هزار و ۴۸ نفر به‌وسیله ۲۹۱ دستگاه سواری کرایه عمومی بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تیم این اداره کل مستقر در مشهد مقدس به‌منظور تسهیل بازگشت زائران حرم رضوی تا ۱۷ شهریور در پارک‌سوار میثاق مشهد حضور دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061701019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha