بهره‌برداری از ساختمان ورزش شهرداری تبریز همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص)

شهردار تبریز از بهره‌برداری ساختمان اداری، ورزشی و رفاهی باشگاه شهرداری تبریز با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) خبر داد.

به‌ گزارش میراث آریا، یعقوب هوشیار امروز شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ در جریان بازدید از پروژه ساختمان ورزش شهرداری تبریز گفت: ساختمان اداری، ورزشی و رفاهی باشگاه شهرداری تبریز با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان، همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) به بهره‌برداری خواهد رسید که این پروژه با زیربنای بالغ بر ۳هزار مترمربع و در هفت طبقه در خیابان ورزش کلانشهر تبریز احداث شده است. هدف از ساخت این مجموعه، تمرکز فعالیت‌های ورزشی شهرداری تبریز در رشته‌های مختلف است.

شهردار تبریز ادامه داد: اجرای ۷۷ پروژه ورزشی و سلامت شهرداری با اعتباری معادل ۱۵۰۰ میلیارد تومان، یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری بوده و عملیات اجرایی این پروژه‌ها به طور مداوم ادامه خواهد داشت.

او افزود: این ساختمان ورزشی مجهز به باشگاه بدنسازی با دستگاه‌های به‌روز برای بانوان و آقایان، تالار پذیرایی و بخش اداری است. این پروژه به کارفرمایی شهرداری منطقه یک و توسط سازمان عمران شهرداری تبریز اجرا شده و در تاریخ ۳۱ شهریور به مناسبت میلاد پیامبر اسلام(ص) به بهره‌برداری خواهد رسید.

هوشیار با تأکید بر اهمیت توسعه اماکن ورزشی در مناطق کم‌برخوردار تبریز گفت: توسعه اماکن ورزشی در مناطق کم‌برخوردار یکی از رویکردهای مهم شهرداری است و هدف از این اقدامات، افزایش سرانه ورزشی و ترویج ورزش همگانی به‌منظور ارتقای سطح سلامت شهروندان است. کلاس‌های ورزشی شهرداری تبریز در ۱۲ رشته مختلف از جمله کشتی، فوتسال، فوتبال، بسکتبال، والیبال، ژیمناستیک و شنا برگزار شده‌اند که استقبال خوبی از این طرح‌ها به عمل آمده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061701025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha