هفته گردشگری در استان کرمانشاه با برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود

معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های متعدد و متنوعی برای هفته گردشگری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا، وحید امیری در جلسه ای با حضور تشکل‌های بخش خصوصی گردشگری گفت: در هفته گردشگری برنامه‌های متنوعی از برگزاری تور گردشگری تا افتتاحیه‌ها و شرکت در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه را اجرا خواهیم کرد.

معاون گردشگری استان کرمانشاه، افزود: برنامه‌های آموزشی هفته گردشگری شامل سه برنامه آموزش حوزه عمومی، آموزش راهنمایان و آموزش روابط عمومی‌ها و کارشناسان رفاهی ارگان‌های دولتی در غالب یک تور گردشگری شهری در کلانشهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: تعامل در صنعت گردشگری با سایر ارگان‌ها در بخش‌های دولتی و خصوصی باعث ایجاد رشد و نمو در صنعت گردشگری می‌شود و قطعاً در اقتصاد استان هم تاثیر گذار است.

امیری با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی از لازمه ارتقای آگاهی دادن در صنعت‌گردشگری است، گفت: کارگاه آموزش راهنمایان گردشگری برای ارتقاء سطح راهنماها و به‌روز کردن اطلاعات آنها برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: در برگزاری تور گردشگری در شهر کرمانشاه از آثار تاریخی از قبیل طاق‌بستان، تکیه‌های معاون‌الملک و بیگلربیگی و موزه نفت کرمانشاه، بازدید خواهد شد.

معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: علاوه بر برنامه‌های آموزشی، برگزاری تور کرمانشاه‌گردی، شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه و شرکت در نمایشگاه گردشگری سلامت همدان از برنامه‌های ما در هفته گردشگری است.

امیری در پایان گفت: همچنین جشنواره‌های متعددی هم در برنامه هفته‌ گردشگری داریم که شامل جشنواره ملی خوراک طعم امید، جشنواره اقوام، نمایشگاه صنایع دستی و جشنواره بازی‌های بومی‌محلی و همایش شب فرهنگی شبدیز در برنامه هفته گردشگری وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061901146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha