اولین پرواز دبی، در فرودگاه کرمان به زمین نشست

اولین پرواز دبی با استقبال مسئولان استان در فرودگاه کرمان فرود آمد.

به گزارش میراث آریا، هواپیمای شرکت فلای‌دبی با استقبال سعید شاهرخی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، علی جزینی‌زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان، سید مهدی طبیب‌زاده رییس اتاق بازرگانی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان در فرودگاه کرمان به زمین نشست.

سعید شاهرخی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان در خصوص برقراری این پرواز گفت: با همکاری و همراهی خوب ارکان دولتی و اجرایی و بخش خصوصی پس از سال‌ها، پرواز دبی کرمان برقرار شد و جادار از همه کسانی که در به انجام رسیدن این پرواز تلاش کردند به خصوص معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و اتاق بازرگانی کرمان تشکر کنم.

شاهرخی افزود: این پرواز روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته در مسیر کرمان دبی و بلعکس انجام شده و صنعت گردشگری به عنوان صنعتی هدفمند، هر فردی را که وارد کرمان شود به عنوان گردشگر محسوب کرده و گردشگری به عنوان صنعتی نوین جایگاه بالایی در تولید درآمد و ثروت برای کشورها دارد، برقراری این پرواز کمک شایانی به توسعه گردشگری استان در همه زمینه‌ها می‌کند.

او در ادامه بیان کرد: همان‌گونه که با کار تیمی خوب تمام ارکان اجرایی و بخش خصوصی برقراری این پرواز آغاز شد، با هم‌افزایی مناسب شاهد استمرار و تاثیرات پرواز دبی کرمان بر گردشگری استان خواهیم بود.

شاهرخی در پایان خاطر نشان کرد: در حوزه گردشگری به عنوان یک صنعت، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان، به عنوان محور این صنعت و تمام جوامع حرفه‌ای و تخصصی تحت پوشش این اداره‌کل در صف مقدم ارائه خدمات در بخش استمرار پرواز و رضایت گردشگران است، در اولین پله آموزش جوامع حرفه‌ای گردشگری قرار داشته و در گام بعد معرفی خوب و درست استان از اهمیت بسزایی در توسعه پایدار گردشگری کرمان برخوردار است.

پرواز دبی کرمان نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان دارد

امیر حسن‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در حاشیه این مراسم گفت: از مهم‌ترین نکات این پرواز اتصال فرودگاه کرمان و امکان پرواز به ۱۲۰ کشور جهان است.

حسن‌زاده اظهار داشت: در کنار درج نام کرمان در فرودگاه‌های کشورهای مختلف، نقش حضور شرکت‌های تجاری، گردشگری و صنعتی کرمان در نمایشگاه‌های دبی از مزایای اقتصادی قابل اهمیت این پرواز است.

او بیان کرد: حضور سرمایه‌گذاران خارجی در کرمان با پرواز دبی تسهیل شده، در بخش انتقال و جابه‌جایی بار نیز ظرفیت صادرات استان افزایش چشمگیری خواهد یافت، در مجموع پرواز دبی کرمان به توسعه اقتصادی استان کمک می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061901210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha