کشف اسرار تاریک اعدام‌های قرون وسطی و اجساد متحرک در آلمان

کاوش‌های باستان‌شناسی در محوطه یک چوبه‌دار تاریخی در آلمان منجر به کشف جزئیات اسرار این محوطه شد.

به‌گزارش میراث آریا، باستان‌شناسان در حال کاوش منطقه یک چوبه دار قدیمی در کوئدلینبورگ، آلمان هستند. سایت چوبه دار در گالگنبرگ، یا تپه چوبه دار از سال ۱۶۶۲ تا ۱۸۰۹ برای اعدام‌های عمومی توسط دادگاه‌های کوئدلینبورگ استفاده شده است.

کاوش‌ها تاکنون دفن‌های کامل و جزئی را در این منطقه کشف کرده است. همچنین یک گودال‌ از استخوان‌های انسانی که نشان از از دفن‌های چندگانه دارد و احتمالا مربوط به اعدام‌های دسته‌جمعی است، در جریان کاوش‌های باستان‌شناسی کشف شده و  اداره حفاظت از آثار باستانی و باستان‌شناسی زاکسن-آنهالت معتقد است که این کشفیات بینش‌های منحصربه‌فردی در مورد روش‌های مجازات از قرون‌وسطا و اوایل دوران مدرن ارائه می‌دهند.

همچنین یک دفن غیرمرتبط با چوبه دار نیز کشف شده است که شامل یک تابوت چوبی حاوی بقایای اسکلتی فردی است که با یک زنجیر تسبیح دفن شده است. باستان‌شناسان معتقدند ویژگی‌های این دفن نشان می‌دهد که احتمالا فرد مورد نظر خودکشی کرده است، به همین علت آن را در زمین مقدس دفن نکردند و در نزدیکی قبرستان چوبه‌دار دفن شده است. 

همچنین یک قبر معروف به ریونانت (revenant؛ به‌معنای از گور برخاسته) کشف شده است. در این قبر بقایای اسکلت یک مرد پیدا شده که به پشت خوابیده و چندین سنگ بزرگ روی سینه‌اش قرار داده شده است.

به گفته محققان، احتمالا این سنگ‌ها برای جلوگیری از برخاستن فرد به‌عنوان یک ریونانت قرار داده شده‌اند که در سنت‌ها و افسانه‌های شفاهی بسیاری از گروه‌های قومی اروپایی به‌عنوان اجساد متحرک توصیف شده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062101319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha