نقش مهم حضور وزرای آسیایی در یزد برای مقابله با ایران‌هراسی/ میزبانی اجلاس ACD فرصتی برای افزایش تعاملات بین‌المللی

استاندار یزد با اشاره به برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو (ACD) در یزد گفت: حضور سفرا و وزرا در یزد نقش مهمی در مقابله با ایران هراسی و نیز افزایش تعاملات فی ما بین استان و سایر کشورهای عضو دارد.

مهران فاطمی در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) در یزد که روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه برگزار شد، با قدردانی از مجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اتاق بازرگانی استان به لحاظ پیشبرد امور برگزاری اجلاس کشورهای عضو ACD در یزد در گفت‌وگو با میراث‌آریا گفت: جلسات متعددی با نگاه کارشناسی و تجربیات گذشته برای برگزاری شایسته این رویداد برگزار شده است.

استاندار یزد با اشاره به دیدار روزهای اخیر با معاون اول رئیس جمهور گفت: با حسن نظر دکتر عارف مسائل و درخواست های استان در خصوص برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو (ACD) در یزد پذیرفته و دستورات لازم اخذ شد.

مهران فاطمی گزارش وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از سفر به استان یزد به هیئت دولت و پیگیری مسائل مربوط به رویداد اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا در یزد را ارزشمند و دلگرم کننده عنوان کرد.

استاندار یزد در ادامه تصریح کرد: نشست های کارگروه های ذیل شورای راهبری برگزاری اجلاس وزاری گردشگری کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا؛ در عالی ترین سطح برگزار و متناسب با شرح وظایف محوله، امور با جدیت انجام شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: حضور سفرا و وزرا در یزد نقش مهمی در مقابله با ایران هراسی و نیز افزایش تعاملات فی ما بین استان و سایر کشورهای عضو دارد.

فاطمی در ادامه با تاکید بر ضرورت تهیه پیوست و چک لیست زمانبندی تمامی برنامه های سفر وزرای گردشگری کشورهای عضو ACD به یزد گفت: در سلسله نشست های هماهنگی این رویداد، پیوست ها بررسی و برای آن ها تصمیم گیری خواهد شد.

او برگزاری مطلوب اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو (ACD) را در گرو همدلی و تعامل تمامی بخش‌ها دانست و افزود: به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌ های صنایع در برگزاری این رویداد، جلسه‌ای با حضور مدیران عامل شرکت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062201393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha