حضور عشایر و اقوام مختلف برای ایران یک فرصت است/ پیوند اقوام با برگزاری جشنواره‌ها

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور عشایر و اقوام مختلف برای ایران یک فرصت است و باید مراقب بود که دشمن این فرصت را با شکاف قومیتی به تهدید تبدیل نکند.

غلامعلی حیدری در گفت‌وگو با میراث‌آریا گفت: دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرد تا به کشور، مردم و نظام اسلامی ضربه بزند و هر بار با درایت ولی‌فقیه و همراهی مردم این فتنه‌ها خنثی شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اقوام و عشایر را یک فرصت برای کشور دانست و افزود: دشمن تلاش دارد این فرصت بزرگ را به تهدید تبدیل و شکاف ایجاد کند که در همین خصوص برگزاری جشنواره‌های مختلف مانند این جشنواره می‌تواند پیونددهنده بین اقوام باشد و نقشه دشمن را نقش برآب کند.

حیدری عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون فرهنگ ایثار و شهادت و پایداری اعلام و تصریح کرد: اگر ایستادگی و مقاومت ملت ایران نبود دشمن این‌گونه منفعل نمی‌شد و بی‌شک هشت سال دفاع مقدس الگویی برای تشکیل جبهه مقاومت در منطقه شد.

او یادآور شد: ما هرچه داریم از شهدا و خانواده ایثارگران است و باید تا می‌توانیم قدردان این خانواده‌ها باشیم و به تأسی از آن‌ها در راه آرمان‌های نظام اسلامی ثابت قدم باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری به اهمیت برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا اشاره و اضافه کرد: این برنامه‌ها نظام اسلامی را بیمه می‌کند.

حضور عشایر و اقوام مختلف برای ایران یک فرصت است/ پیوند اقوام با برگزاری جشنواره‌ها

او با اشاره به نقش بی‌بدیل عشایر در مناسبت‌های سیاسی و اجتماعی کشور گفت: در جنگ تحمیلی نخستین اقوامی که در مرزها جلوی دشمن ایستادند عشایر بودند.

او با قدردانی از عوامل برگزاری جشنواره ملی اقوام ایران‌زمین فارسان افزود: برگزاری این برنامه‌ها در پیوند اقوام و نزدیکی بین آن‌ها مؤثر است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062401475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha