یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کرمان، عامل احساس امنیت گردشگران است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان در نشست با فرماندهان پایگاه‌های یگان حفاظت شهرستان‌های استان، از تلاش شبانه‌روزی نیروها در حفاظت و حراست مواریث‌فرهنگی قدردانی کرد.

به گزارش میراث آریا، ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ سعید شاهرخی در نشست با فرماندهان پایگاه‌های یگان حفاظت شهرستان‌ها گفت: یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کرمان با تدبیر شایسته در فضاهای ماموریتی، حامل پیام امنیت و آسایش بر اساس حل چالش‌ها حول محور گفت وگو اقدام و عمل می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان افزود: یکی از فضاهای موثر در هر ساختاری وجود احساس امنیت است و حضور نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، تامین کننده و سازنده حس رضایت و امنیت در گردشگران است.

او در ادامه بیان کرد: خود انتقادی در حوزه کاری موثر و پیش‌برنده امور از وضع موجود به مطلوب بوده و حاصل آن حصول اهداف ثانویه و رفع آسیب‌ها در یگان حفاظت کرمان است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: عملکرد محمد علی شریفی، معاون توسعه مدیریت این اداره‌کل با همراهی و همکاری احد سلطانی‌نژاد، ذی‌حساب میراث‌فرهنگی و مسلم ایرانمنش سرپرست یگان حفاظت استان کرمان قابل قدردانی و تشکر است زیرا عملکرد مناسب در توزیع منابع گام موثری در حصول امور به نتایج مطلوب در انجام ماموریت‌های یگان حفاظت است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062501555
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha