سورتمه شهربازی گرگان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با تصویب لایحه دوفوریتی، راه‌اندازی سورتمه ریلی شهربازی این شهر را با رقمی ۵۷ میلیارد تومان مصوب کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا، اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در جلسه رسمی و علنی عصر روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۳ لایحه دوفوریتی راه‌اندازی و نصب سورتمه ریلی شهربازی گرگان را با رقم ۵۷ میلیارد تومان مصوب کردند.

بر اساس این مصوبه مقرر است تا پیمانکار پروژه حداکثر تا ابتدای بهمن‌ماه سال جاری سورتمه ریلی را برای اجرای تست‌های استاندارد به شهرداری تحویل دهد.

شهردار گرگان در این جلسه گفت: براساس قرارداد منعقده، پیمانکار مکلف است ظرف حداکثر ۴ ماه سورتمه ریلی را تحویل شهرداری گرگان دهد تا تست‌های ایمنی اجرایی شود.

سیدمحمدرضا سیدالنگی افزود: امیدواریم تا پایان سال سورتمه ریلی مورد بهره‌برداری شهروندان گرگانی قرار بگیرد.

او خاطرنشان کرد: سورتمه ریلی مورداستفاده در شهربازی گرگان با رقمی معادل ۴۱ میلیارد تومان خریداری‌شده است و با اضافه کردن هزینه‌های نصب، قیمت تمام‌شده این سورتمه ریلی کمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.

شهردار گرگان بیان کرد: قرارداد منعقده بین شهرداری گرگان با پیمانکار برنده مناقصه به‌صورت ریالی و ارزی خواهد بود که در صورت منظور شدن تخفیف‌های ارزی این مبلغ از هزینه تمام‌شده کسر خواهد شد.

طبق گفته او تمام استانداردهای بین‌المللی از ابتدا تا بهره‌برداری در این پروژه رعایت شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062601575
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha