برگزاری کارگاه آموزشی طراحی محصول برای شاغلان صنایع‌دستی بندر ترکمن

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان از برگزاری کارگاه آموزشی طراحی محصول برای شاغلان صنایع‌دستی شهرستان بندر ترکمن در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات هنرمندان و صنعتگران خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، مریم حاجی‌ابراهیمی امروز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از کارگاه‌ آموزشی صنایع‌دستی، گفت: در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات صنایع‌دستی، کارگاه آموزشی طراحی محصول برای شاغلان صنایع‌دستی شهرستان بندر ترکمن برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان افزود: بر حسب نیازسنجی انجام شده در سطح استان و متناسب با نیاز شهرستان بندر ترکمن، دوره آموزشی طراحی محصول به منظور کاربردی‌سازی تولیدات در زندگی روزمره، تولید صنایع‌دستی ترکمن متناسب باسلیقه بازار مصرف و نیاز جامعه برنامه‌ریزی و توسط کارشناس حوزه ترویج معاونت صنایع‌دستی استان اجرایی شد.

او خاطرنشان کرد: زیبایی بصری و کاربردی بودن به‌عنوان یکی ار شاخصه‌های اصلی جذب مخاطب برای محصولات صنایع‌دستی و همچنین تولید محصول با استفاده از مواداولیه بومی و طبیعی و باکیفیت از مواردی بود که در این کارگاه آموزشی مورد تاکید قرار گرفت.

حاجی‌ابراهیمی همچنین بیان کرد: در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی در راستای رفع ابهامات و سوالات صنعتگران، بازدید میدانی از کارگاه‌های صنعتگران رشته چوب بندر ترکمن اجرایی شد و مشاوره لازم توسط استادکار آموزشی ارائه شد.

برگزاری کارگاه آموزشی طراحی محصول برای شاغلان صنایع‌دستی بندر ترکمن

انتهای پیام/

کد خبر 1403062701663
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha