برگزاری نمایشگاه انفرادی «داستان کوتاه» در موزه رضاعباسی

نمایشگاه انفرادی «داستان کوتاه» آثار منیر اشتهاردی، نقاش برجسته ایرانی، همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) در موزه رضاعباسی افتتاح می‌شود.

به گزارش میراث آریا، نمایشگاه انفرادی آثار نقاشی منیر اشتهاردی با عنوان «داستان کوتاه» همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) در موزه رضاعباسی افتتاح می‌شود. 

این نمایشگاه شامل ۵۳ اثر در سبک‌های مختلف از جمله رنگ‌روغن، طراحی، مداد رنگی و کلاژ است که این هنرمند در طول سال‌ها فعالیت حرفه‌ای خود خلق کرده است.

نمایشگاه «داستان کوتاه» از روز جمعه ۳۰ شهریورماه و همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) از ساعت ۱۴ الی ۱۸ افتتاح خواهد شد و تا تاریخ ۶ مهرماه پذیرای علاقه‌مندان به هنر نقاشی و طراحی خواهد بود. این رویداد فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است تا از آثار ارزشمند این هنرمند برجسته بازدید کنند.

منیر اشتهاردی، هنرمند برجسته، متولد سال ۱۳۳۷، فارغ‌التحصیل رشته طراحی و نقاشی فیگوراتیو از دانشگاه تهران است. او با بیش از سی سال تجربه حرفه‌ای، نمایشگاه‌های متعددی در ایران و اروپا برگزار کرده و آثارش در کتاب‌ها و کاتالوگ‌های معتبر ایرانی و خارجی به چاپ رسیده است.

گفتنی است موزه رضا عباسی در خیابان دکتر شریعتی، نرسیده به پل سید خندان قرار دارد و همه روزه بجز ایام تعطیل، پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062801692
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha