اشغال صددرصدی مراکز اقامتی کلیبر برای دومین بار در طول تابستان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کلیبر با اشاره به رکورد بی‌سابقه کلیبر در جذب گردشگران داخلی و خارجی از اشغال صددرصدی تمامی مراکز اقامتی رسمی این شهرستان برای دومین بار متوالی در تابستان سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌ گزارش میراث آریا، اباذر عباسپور دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کلیبر روز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۳ با اشاره به استقبال کم‌سابقه گردشگران از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این منطقه گفت: کلیبر برای دومین بار در تابستان امسال به رکوردی ‌کم‌نظیر در جذب گردشگران دست یافته و تمامی مراکز اقامتی این شهرستان با تکمیل ظرفیت صددرصدی مواجه شده‌ است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کلیبر اداکه داد: یکی از دلایل اصلی رشد چشمگیر استقبال گردشگران، جنگل‌های بکر ارسباران است که این جنگل، با تنوع زیستی، مناظر خیره‌کننده و جاذبه‌های تاریخی، همواره مقصد محبوب گردشگران داخلی و خارجی بوده‌ است.

او افزود: منطقه ارسباران، با آب و هوای معتدل و خنک خود در تابستان، به‌ویژه در ماه‌های گرم سال، فضایی ایده‌آل برای گردشگران فراهم کرده و نقش مؤثری در افزایش حضور مسافران ایفا می‌کند.

عباسپور همچنین با اشاره به زیرساخت‌های تأسیسات گردشگری در کلیبر گفت: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کلیبر با سه واحد هتل، دو واحد مهمانپذیر، یک واحد متل و ۱۲۰ واحد بوم‌گردی تحت پوشش خود، همواره در تلاش است تا خدمات ارزنده‌ای به مسافران و گردشگران ورودی ارائه دهد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کلیبر گفت: طی سال‌های اخیر این شهرستان به یکی از قطب‌های گردشگری مهم در استان آذربایجان‌شرقی تبدیل شده و با توجه به رشد بی‌سابقه ورود گردشگران به این منطقه، این روند همچنان در حال افزایش است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062801749
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha