برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع‌دستی برای آزادسازی زندانیان زنجانی

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع‌دستی با هدف آزادسازی زندانیان در موزه رختشویخانه زنجان خبر داد. 

به گزارش میراث آریا، داریوش نادری ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۳ در راستای کمک به زندانیان نیازمند و آبرومند جرایم غیرعمد اظهار کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع‌دستی برای آزادسازی زندانیان از ۲۵ تا ۳۱ شهریورماه به مدت یک هفته در موزه مردم‌شناسی رختشویخانه زنجان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است. 

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: ادارات، گردشگران، مردم و هنرمندان صنایع دستی با شرکت و خرید از این نمایشگاه می‌توانند به زندانیان جرایم غیرعمد کمک می‌کنند. 

او گفت: این نمایشگاه از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر برای گردشگران و علاقه‌مندان باز است. 

نادری بیان کرد: یکی از بخش‌های مهم اقتصادی و فرهنگی، حوزه صنایع‌دستی و گردشگری است که ابزاری قابل توجه برای توسعه صنعت گردشگری و معرفی آداب و رسوم مناطق مختلف کشور به شمار می‌رود. 

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان بیان کرد: در استان زنجان حدود ۵۵ رشته صنایع‌دستی زنده وجود دارد که افزون بر ۱۲هزار هنرمند در این صنعت فعالیت می‌کنند. آمار بازدیدها و همچنین فروش محصولات صنایع‌دستی نیز مبین آن است که برگزاری رویدادهایی مانند نمایشگاه‌ها، همواره با استقبال شهروندان مواجه شده و درآمدزایی مناسبی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062801762
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha