برگزاری کارگاه دیجیتال مارکتینگ برای صنعتگران صنایع‌دستی کرمانشاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از برگزاری کارگاه دیجیتال مارکتینگ برای صنعتگران صنایع‌دستی در کرمانشاه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، داریوش فرمانی گفت: امروزه فضای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی بازار را در دست گرفته و فروشی بیشتر از بازار سنتی دارند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: با افزایش دسترسی افراد به اینترنت و روند رو به رشد آن بازاریابی هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد، بازاریابی همیشه برای برقراری ارتباط با مخاطبان در مکان و زمان مناسب بوده است یعنی افراد را در جایی که بیشتر حضور دارند و در حال گذراندن وقت هستند هدف بگیرید امروزه همان اینترنت و فضای مجازی است.

او با بیان اینکه استان کرمانشاه دارای صنایع‌دستی مختلف و متنوعی است که در بازار جهانی هم می‌تواند فروش خوبی داشته باشد تصریح کرد: امروزه دیجیتال مارکتینگ این امکان را به وجود آورده که تولید کنندگان علاوه بر فروش محصول می‌توانند بدون هیچ مرزی تولیدات خود را تبلیغ کرده و بازاریابی حتی فراتر از مرزهای کشور داشته باشند.

فرمانی گفت: علاوه بر ایجاد بازار خارج از استان می‌تواند بازار خارجی هم ایجاد کنند و علاوه بر صادرات صنایع‌دستی در راستای معرفی فرهنگ های ایران در جهان کوثر واقع شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی در این حوزه به عنوان یک نیاز مورد توجه اداره‌کل قرار گرفته است که با حضور اساتید مجرب برگزار شد.

او تصریح کرد: این دوره آموزشی با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی استان در محل آمفی تئاتر اداره‌کل برگزار شد.

در استان کرمانشاه بیش از ۲۵ هزار هنرمند و صنعتگر در ۷۵ رشته صنایع‌دستی فعالیت دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062901786
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha