بازدید «صالحی امیری» از شرکت توسعه گردشگری ایران

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور در شرکت توسعه گردشگری ایران با هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار میراث آریا، رضا صالحی امیری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، صبح امروز پنجشنبه -29 شهریورماه- با حضور در شرکت توسعه گردشگری ایران با مدیرعامل و هیـأت مدیره این شرکت دیدار و گفت وگو کرد.

بنا بر این گزارش، در این دیدار علی همتی مدیرعامل شرکت به ارائه تاریخچه ای از راه اندازی شرکت توسعه گردشگری ایران پرداخت و در ادامه گفت: این شرکت در در سال های منتهی به کرونا دچار افت درآمد شده بود که خوشبختانه با ارائه و اجرای برنامه های جدید از رکود خارج شد و توانست تراز مالی موفق و قابل توجهی را تجربه کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر طبق برنامه ریزی که از ابتدای حضور اینجانب در شرکت توسعه گردشگری ایران اتفاق افتاد توانسته ایم برخی هتل های زیرمجموعه را بازسازی و از لحاظ کیفی ارتقاء بدهیم و تا آخر سال جاری نیز شاهد رشد چندبرابری درآمد شرکت خواهیم بود.

به گزارش میراث آریا، در این دیدار همچنین حشمت الله قنبری از اعضاء هیأت مدیره شرکت توسعه گردشگری ضمن ابراز خوشحالی از تصدی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توسط صالحی امیری اظهارداشت: شاهد حضور فردی دغدغه مند، دقیق، مدیر و مدبر هستیم که می تواند گره های ناگشوده بسیاری را در حوزه میراث فرهنگی باز کند و مایه رونق گردشگری نیز شود.

وی ادامه داد: امیدوارم به زودی شاهد حضور گسترده گردشگران در کشورمان باشیم و بیش از پیش شکوه ایران به چشم جهانیان بیاید.

صالحی امیری در این دیدار بر توسعه گردشگری و بهبود زیرساخت های آن تاکید و ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد رونق بیشتر گردشگری در کشور باشیم.

در این دیدار همچنین مسعود پناهی، جواد قارآیی و لیلا اقبال از اعضاء هیأت مدیره و مهدی فله گری و پیام بیغش از معاونان شرکت توسعه گردشگری ایران حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062901827
دبیر مریم فیروزفر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha