بانوان ایران به تولید بیشتر صنایع‌دستی و هنرهای سنتی جامعه کمک کردند

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: بانوان ایران به تولید بیشتر صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و رونق اقتصادی جامعه کمک کرده‌اند.

به‌گزارش میراث‌آریا، مریم جلالی دهکردی روز جمعه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۳ در همایش پیاده‌روی خانوادگی ایرانیان همزمان با دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران‌زمین در فارسان گفت: تمامی مردم ما یک عشیره و خانواده هستند که در قالب یک قوم با همدیگر زندگی می‌کنند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: سومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران‌زمین در فارسان به‌طور یقین پرشورتر و باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

جلالی تصریح کرد: بانوان و دختران این سرزمین با تربیت فرزندان به تولید بیشتر صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و رونق اقتصادی جامعه کمک کرده‌اند که قابل قدردانی است.

در این آیین پس از قرعه‌کشی ۵۰ کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی به شرکت‌کنندگان در این پیاده‌روی خانوادگی اهدا شد.

علاوه بر این جوایز معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به پنج بانوی هنرمند و نام‌آور فعال در حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرستان فارسان هدیه‌ اهدا کرد.

همچنین نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی ۵۰۰ میلیون ریال هدیه نقدی، مدیرکل ورزش و جوانان پنج دستگاه دوچرخه، شهردار فارسان هشت دستگاه دوچرخه، نایب‌رئیس فدراسیون شمشیربازی ۱۰ دست لباس ورزشی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی پنج دستگاه دوچرخه به شرکت‌کنندگان در این پیاده‌روی خانوادگی هدیه دادند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403063001849
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha