دوره‌های آموزشی توانمندسازی گردشگری در خوزستان برگزار شد

معاون گردشگری خوزستان گفت: به تازگی دو دوره آموزشی مهم در حوزه گردشگری با هدف ارتقای دانش و توانمندسازی‌ کسب و کارهای کوچک در این صنعت، با حضور برجسته‌ترین اساتید و فعالان این عرصه برگزار شده است و این دوره‌ها همچنان ادامه دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا، جمال عامری‌نسب با اشاره به برگزاری دو دوره آموزشی در حوزه گردشگری با هدف ارتقای دانش و توانمندسازی کسب و کارهای کوچک در این صنعت، گفت: نخستین دوره این کارگاه های آموزشی ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ باحضور ۴۰ فعال گردشگری، کانون پوشاک اهواز، سرپرست بنیاد نخبگان و معاون مدیرکل فرهنگی‌اجتماعی استانداری خوزستان در راستای بررسی فرصت‌ها و چالش‌های موجود در کسب و کارهای گردشگری برگزار شد.

معاون گردشگری خوزستان افزود: دومین دوره این کلاس‌ها نیز ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و با هدف تدریس قوانین و مقررات بیمه و مالیات، مختص دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و راهنمایان گشت و با حضور ۳۰ فعال گردشگری برگزار شد.

او ادامه داد: به دنبال این دوره‌ها، دوره‌های آموزشی تخصصی دیگری نیز در زمینه گردشگری روستایی و مدیریت کیفیت در تأسیسات گردشگری از ۲۴ تا ۲۹ شهریورماه در شش شهرستان استان خوزستان شامل اهواز، آبادان، خرمشهر، دزفول، کارون و مسجدسلیمان برگزار شد.

معاون گردشگری خوزستان با بیان این‌که این دوره‌ها به تقویت بنیه علمی و عملی فعالان گردشگری در مناطق روستایی و بهبود سطح خدمات ارائه ‌شده در این مناطق اختصاص دارد، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی یاد شده که طی روزهای آینده نیز ادامه خواهند داشت، فرصتی بی‌نظیر برای تعامل، تبادل نظر، و کسب دانش فنی لازم برای مواجه شدن با چالش‌های صنعت گردشگری به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403063101871
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha