نشست هماهنگی برنامه‌های هفته گردشگری کرمان برگزار شد

با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان و جمعی از جوامع و انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری، مدیران هتل‌ها و نماینده سازمان‌های مردم نهاد برنامه‎‌های هفته گردشگری تبیین شد.

به گزارش میراث آریا، در آستانه هفته گردشگری برای انجام هماهنگی برگزاری مراسم این هفته روز یکم مهرماه نشستی با حضور سعید شاهرخی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان، محمد حسین تجلی معاون گردشگری، محمدرضا بهرامی نایب رییس اتاق بازرگانی، جمعی از اعضا انجمن‌ها و جوامع حرفه‌ای گردشگری، مدیران هتل‌ها و نماینده سازمان‌های مردم نهاد برگزار شد.

در این نشست محمد حسین تجلی معاون گردشگری کرمان با اشاره به اهمیت برگزاری مدون، برنامه‌ریزی شده و پرشکوه هفته گردشگری و تاثیرات آن بر حوزه‌های مختلف گردشگری استان کرمان گفت: همراهی بخش خصوصی یکی از ارکان اصلی توسعه گردشگری کرمان بوده و مراسمات هفته گردشگری حضور پررنگ بخش خصوصی از اهمیت بالایی در برنامه‌های این هفته برخوردار است.

معاون گردشگری کرمان افزود: برنامه های هفته گردشگری باید به گونه‌ای باشد که در کنار معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان کرمان باعث ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه باشد.

او در ادامه با تاکید بر حداکثری بهره‌برداری از هفته گردشگری در راستای معرفی استان، بیان کرد: در کنار برنامه‌ها در خصوص افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری، اجرای برنامه‌های مفرح هنری و فرهنگی در اماکن میراث‌فرهنگی و ابنیه تاریخی استان از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070100055
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha