«آریا یوسفی» فرشته نجات تیم ها در دفاع و حمله

آریا یوسفی با جانمایی های استثنایی و خلق موقعیت گل با پاس های کوتاه، فرار های عمقی و بازگشت های سرعتی به عقب، توانسته به فرشته نجات تیم ها در دفاع و حمله بدل شود.

به گزارش میراث آریا، مدت زیادی است که فعالان عرصه ورزش هشدار می دهند که میانگین سنی بازیکنان فوتبال بالا رفته و به ویژه در تیم ملی نیاز به جوانگرایی است. همین امر باعث شد که نگاه تیم های به سمت جوانگرایی برود و در جذب بازیکنان مستعد آکادمی ها و تیم های پایه از یکدیگر سبقت بگیرند.

نمونه بارز این جوانگرایی، اقدام تیم سپاهان در جذب آریا یوسفی طی سالیان گذشته بود. جوان دهه هشتادی ماهشهری که با نوع بازی خاص خود، ضمن جلب توجه سرمربی تیم فوتبال سپاهان و تبدیل شدن با بازیکن ثابت تیم سپاهان، توجه کادر فنی تیم ملی را نیز به خود جلب کرد و به نفر ثابت لیست دعوتی به اردوهای تیم ملی تبدیل شده است.

عملکرد خوب و چشمگیر وی باعث شد که وی به ترکیب اصلی تیم ملی نیز راه پیدا کند و در بازی تیم ملی فوتبال در مقابل قرقیزستان، مجددا مشاهده شد که وی بازیکن اصلی در ترکیب اولیه تیم ملی است. روند رشد یوسفی و حمایت سرمربی تیم ها از جوانگرایی، باعث افزایش انگیزه و تبلور هرچه بیشتر فضای پیشرفت در رده های پایه فوتبال شده است.

آریا یوسفی با جانمایی های استثنایی و خلق موقعیت گل با پاس های کوتاه، فرار های عمقی و بازگشت های سرعتی به عقب، توانسته به فرشته نجات تیم ها در دفاع و حمله بدل شود.
 به نظر می رسد آریا یوسفی یکی از پدیده های فوتبال کشور است که در آینده نام او با آوازه ی بیشتری در سطح ایران و جهان شنیده خواهد شد.

رویکرد خوب تیم های باشگاهی و امیرقلعه نویی در دعوت از جوانان، قطعا یکی از علل اصلی شکوفایی استعدادهای توانمند بوده و امید است این روند و رویکرد ادامه و تقویت شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070200089
دبیر مریم فیروزفر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha