صنعت گردشگری مراغه نیازمند نوآوری و خلاقیت است/ ضرورت تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام گردشگری

فرماندار شهرستان مراغه ضمن تأکید بر لزوم تعیین تکلیف پروژه‌های بلاتکلیف حوزه گردشگری این شهرستان، توسعه صنعت گردشگری مراغه را مستلزم ایجاد نوآوری و پرورش ایده‌های خلاقانه عنوان کرد.

مرتضی مینویی روز سه‌شنبه سوم مهرماه در حاشیه جلسه کارگروه گردشگری مراغه در گفت و گو با خبرنگار میراث آریا با اشاره به لزوم تعیین تکلیف پروژه‌های بلاتکلیف حوزه گردشگری مراغه گفت: در راستای توسعه صنعت گردشگری مراغه لازم است تا پروژه‌های بلاتکلیف و نیمه‌تمام گردشگری این شهرستان در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند.

فرماندار شهرستان مراغه ادامه داد: جذب و حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی در حوزه گردشگری از اهمیت بسزایی برخوردار است که در این راستا لازم است تا با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود، علاوه بر توجه ویژه به جذب سرمایه‌گذاران و افزایش پروژه های گردشگری در سطح شهرستان، بر مانع‌زدایی سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در کهن‌شهر مراغه توجه ویژه‌ای داشت.

او افزود: سند گردشگری مراغه باید به صورت دقیق و نسبت به شرایط موجود شهرستان باید مورد بازبینی قرار گرفته و در راستای توسعه صنعت گردشگری این شهرستان، پرورش ایده‌های خلاقانه و ایجاد نوآوری برای ایجاد فرصت های جدید شغلی بیش از پیش مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070300189
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha