پروژه هتل آپارتمان کلور در شهرستان خلخال تکمیل می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: پروژه نیمه کاره هتل آپارتمان در محدوده امامزاده عبدالله کلور (ع) با همکاری اداره کل اوقاف استان تعیین تکلیف و تکمیل می‌شود.

به گزارش میراث آریا، حسن محمدی ادیب امروز سه‌شنبه سوم مهرماه 1403 در جلسه بررسی شرایط پروژه هتل آپارتمان کلور که در محل فرمانداری شهرستان خلخال برگزار شد، گفت: این پروژه که در دهه‌های قبل توسط اداره کل میراث‌فرهنگی اجرا شده به دلیل مشکلات متعدد به صورت نیمه کاره باقی مانده بود و تعیین تکلیف آن از مطالبات مهم اهالی منطقه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در این جلسه مقرر شد کارشناسی بنا و زمین آن از سوی کارشناسان رسمی انجام شود و با توجه به نظریه کارشناسان سهم ادارات میراث‌فرهنگی، اوقاف و امامزاده عبدالله کلور از این پروژه مشخص شود.

او تاکید کرد: پس از نظر کارشناسی تکمیل پروژه از سوی اداره کل اوقاف اتفاق می‌افتد تا این واحد در منطقه گردشگر پذیر شهر کلور و در جوار امامزاده عبدالله (ع) پذیرای گردشگران ورودی به استان باشد.

محمدی ادیب ادامه داد: بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه کاره و به ثمر رسیدن آنها با همکاری سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و یا نهادهای دولتی و غیر دولتی امکانی برای رونق هرچه بیشتر گردشگری است که اداره کل اوقاف در این زمینه فعالیت چشم‌گیری دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070300192
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha