برگزاری نخستین نشست میز گردشگری ایران با عراق و کشورهای حوزه خلیج‌فارس

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برگزاری نخستین نشست میز گردشگری ایران با عراق و کشورهای حوزه خلیج‌فارس به‌ویژه عمان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امروز ۴ مهرماه و در آستانه روز جهانی گردشگری، نخستین نشست میز گردشگری ایران با کشور عراق و کشورهای حوزه خلیج‌فارس به‌ویژه عمان با حضور مدیران اداره‌کل و فعالان گردشگری استان در حوزه‌های دفاتر خدمات مسافرتی و هتلداری در محل تالار نشست‌های اداره‌کل برگزار شد.

علیرضا حبیبی معاون گردشگری استان اصفهان در حاشیه این نشست گفت: با توجه به ارائه گزارش از چگونگی برگزاری نمایشگاه گردشگری سلامت در کشور عمان از ابتدای مهرماه امسال به‌عنوان بازار هدف گردشگری سلامت اصفهان، مقرر شد تا فعالان گردشگری نسبت به برنامه‌ریزی به‌منظور حضور در غرفه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، اقدامات لازم را انجام دهند.

او ادامه داد: در این نشست مقرر شد تا میز سلامت استان در پایانه فرودگاه‌های بین‌المللی کشورهای عمان تشکیل و مراکز درمانی استان و دفاتر خدمات مسافرتی با همکاری یکدیگر به ارائه خدمات گردشگری سلامت به شهروندان عمانی بپردازند.

حبیبی افزود: با توجه به وجود برخی مشکلات توسعه گردشگری ازجمله برقرار پرواز مستقیم میان اصفهان و عمان، مقرر شد تا جلسه‌های منظم با حضور مسئولان استانداری اصفهان برای رفع این مشکلات در طول سال برگزار شود.

معاون گردشگری استان اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های استان اصفهان، توسعه گردشگری میان اصفهان و کشور عراق است، لذا مقرر شد تا دفاتر خدمات مسافرتی پیشنهادهای خود را در این زمینه تا پیش از برگزاری نشست بعدی ارائه دهند تا نسبت به بررسی آن‌ها و همچنین رفع موانع احتمالی اقدام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070400274
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha