برگزاری برنامه‌های ویژه به مناسبت هفته گردشگری

مدیرکل دفتر گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: به مناسبت روز جهانی و هفته گردشگری حدود ۳۰۰ رویداد و برنامه پیش‌بینی شده که اجرا خواهد شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، سید مصطفی فاطمی عصر امروز چهارشنبه ۴ مهر در نشست خبری هفته گردشگری که با حضور قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی و همچنین معاون گردشگری در محل سالن فجر وزارت میراث‌فرهنگی برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: در روز جمعه برنامه‌های متنوعی را در محل اراضی عباس‌آباد اجرا خواهیم کرد که محوریت برنامه‌ها بیشتر با حضور و مشارکت مردم است.

افزود: همچنین در روز ششم مهر رالی از خزر تا خلیج‌فارس آغاز خواهد شد که سالار عقیلی در کنار شرکت‌کنندگان در این رالی حضور خواهد داشت و برنامه‌های فرهنگی اجرا خواهد شد.

فاطمی افزود: روز هفتم مهر مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های گردشگری را داریم. همچنین همایش گردشگری و صلح با طبیعت در روز یکشنبه برگزار می‌شود و از برترین‌های حوزه گردشگری سبز تجلیل خواهد شد.

او افزود: نشست توسعه گردشگری شهر تهران و نیز همایش گردشگری استان تهران و تجلیل از فعالان گردشگری استان تهران در هتل رویال نیز در روز یکشنبه برگزار می‌شود.

مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: در روز دوشنبه نشست‌هایی را با ائمه جمعه، مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود. همچنین اختتامیه جشنواره‌های اراضی عباس‌آباد برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: در روز چهارشنبه هفته آینده فم‌تور گردشگری ادیان به مقصد همدان برگزار می‌شود و چند برنامه دیگر نیز داریم که اجرای آن‌ها با جذابیت همراه است‌.

او خاطرنشان کرد: اختتامیه رالی از خزر تا خلیج فارس روز جمعه برگزار می‌شود و در مجموع ۳۰۰ برنامه و رویداد به مناسبت روز جهانی و هفته گردشگری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070400303
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha