برندسازی رویدادهای گردشگری می‌تواند تأثیر مثبتی در جذب گردشگر داشته باشد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: برندسازی رویدادهای گردشگری به‌ویژه جشنواره‌هایی همچون جشنواره آش با جاش می‌تواند تاثیر مثبتی در جذب گردشگر داشته باشد.

به‌گزارش میراث‌آریا، به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری، جشنواره آش با جاش در منطقه نمونه گردشگری برگزار شد.

دومین روز از هفته گردشگری با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، موسیقی سنتی و پاپ، جشنواره آش با جاش، جشنواره بادبادک و همچنین اجرای برنامه‌های کودکانه و شاد و عروسک گردانی در منطقه گردشگری گردو همراه بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با اشاره به اهمیت همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف برای برگزاری هر چه بهتر این‌گونه رویداد تاکید کرد و گفت: این ویژه برنامه‌ با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اراک و کانون اتومبیلرانی برگزار شد.

او با بیان اینکه برندسازی این رویدادها به ویژه جشنواره‌هایی همچون جشنواره آش با جاش می‌تواند تاثیر مثبتی در جذب گردشگر داشته باشد، افزود: هدف اصلی برگزاری این رخدادهای فرهنگی جذب گردشگر و برندسازی برای استان است و  جشنواره آش می‌تواند یک رویداد مهم برای جذب گردشگری باشد.

۲۷سپتامبر برابر با اعلام سازمان گردشگری ملل متحد روز جهانی گردشگری نام‌گذاری شده است که این مناسبت در ایران معمولا به مدت یک‌هفته با اجرای رویدادهای مختلف گرامی‌ داشته می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070700449
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha