تجدید میثاق کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید آقا مصطفی خمینی (ره) اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از تجدید میثاق کارکنان این اداره کل با امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی در مزار شهیدان گمنام جبل النور کوهسنگی مشهد خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، مصطفی عاشوری گفت: در آیین تجدید میثاق کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان ، رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری استان، تعدادی از بسیجیان و جمعی از نیروی‌های یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان حضور داشتند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید آقا مصطفی خمینی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری  و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: در این آیین که به مناسبت تقارن هفته دفاع مقدس و هفته گردشگری برگزار شد، با حضور در جوار مزار شهدا و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان گرامی داشته و بر ادامه راه شهیدان تاکید شد.

او تصریح کرد: همچنین شرکت کنندگان در این آیین با اعلام انزجار از رژیم منحوس صهیونیستی و اعلام حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

عاشوری افزود: در این آیین یاد و خاطره شهید مقاومت سید حسن نصرالله و یاران شهیدش گرامی داشته شد.

همچنین سرهنگ سید علی باقری فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خراسان رضوی گفت: نیروهای این یگان با الگو قراردادن شهدا با ایثار، فداکاری و جانفشانی از میراث‌فرهنگی حفاظت می‌کنند.

تجدید میثاق کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

کد خبر 1403070900709
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha