بهگزارش میراث آریا، رضا حیدری گفت: در این دوره مدیران واحدهای اقامتی، راهنمایان گردشگری، مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، فعالان گردشگری و ... حضور داشته و آموزشهای لازم در ارتباط با نوع رفتار با گردشگر و نحوه ارائه خدمات به آنها را فرا گرفتند.
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجان غربی افزود: تشریفات به طور بسیار خلاصه مجموعهای از آداب شامل حسن سلوک (رفتارهای پسندیده اختیاری مانند تقدم در سلام، رعایت احترام دیگران، خوشخلقی و خوشبیانی)، نزاکت (رفتارهایی مانند انضباظ نظامی، احترام به قوانین و آییننامهها) و به طور خیلی ساده یعنی رعایت ترتیبات و برخورد مناسب در هنگام ورود مسافر از گمرکات و فرودگاهها تا ارائه خدمات مطلوب به آنها در واحدهای اقامتی، جاذبههای تاریخی و گردشگری و ... است.
او تصریح کرد: برگزاری چنین دورههایی یکی از ملزومات در حوزه گردشگری است که همواره با استقبال فعالان گردشگری همراه بوده است.
انتهای پیام/
نظر شما