انتصاب سرپرست اداره میراث‌فرهنگی بندرلنگه

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی شهرستان بندرلنگه منصوب شد.

به گزارش میراث آریا، روز چهارشنبه 11 مهرماه 1403 در جلسه‌ای با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، فؤاد مرادزاده فرماندار بندرلنگه، شهردار بندرکنگ و جمعی از مسئولین، حسن هاشم زاده به‌عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندرلنگه منصوب و از زحمات زینب فروتن سرپرست سابق تقدیر و تشکر شد. 

محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در این جلسه با اشاره به پتانسیل‌های طبیعی و ساحلی شهرستان بندرلنگه گفت: توسعه گردشگری دریایی در بندرلنگه یکی از راهکارهای کلیدی برای افزایش جذب گردشگران است که نقش بسزایی در تقویت اقتصادی منطقه ایفا خواهد کرد. 

او افزود: سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی باید با تعامل با ارگان‌ها و ادارات دریا پایه برای توسعه گردشگری دریایی در این منطقه بیش‌ازپیش اقدام کند. 

محسنی اظهار کرد: بافت تاریخی بندرکنگ و بندرلنگه به‌عنوان بخشی از میراث‌فرهنگی، اهمیت زیادی در هویت بخشی به این منطقه دارند که سرپرست اداره میراث‌فرهنگی بندرلنگه در تعامل با مسئولان شهرستانی برای حفظ و احیا این بافتها برای تقویت هویت فرهنگی و تاریخی منطقه کمک کند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بندرلنگه عنوان شهر ملی گلابتون را دارد گفت: کمک کنید داشته‌های فرهنگی، میراثی و گردشگری این شهرستان ارتقا پیدا کند و انتظار می‌رود سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، با هماهنگی و هم‌افزایی با فرماندار و تعامل با شهرداران، توسعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندرلنگه را دنبال کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071100852
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha