دفتر خدمات مسافرتی همای جاده ابریشم افتتاح شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: در ششمین روز از گرامیداشت هفته گردشگری، دفتر خدمات مسافرتی همای جاده ابریشم در اراک افتتاح شد.

به‌گزارش میراث‌آریا محمود مرادی نراقی در آئین افتتاح دفتر خدمات مسافرتی همای جاده ابریشم گفت: ایجاد تأسیسات و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری یکی از زیرساخت‌های اساسی توسعه گردشگری است چرا که امنیت و ایمنی سفر برای گردشگران به اطمینان و آرامش خاطر آنان و در نتیجه پایداری سفر می‌انجامد. این دفاتر می‌توانند بحث ایمنی و آسایش سفر گردشگران را فراهم و در توسعه آن گام بردارند.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: دفتر خدمات مسافرتی «همای جاده ابریشم» با مدیریت  خانم پرستو احمدی و با سرمایه‌گذاری  ۴ میلیارد ریال و با اشتغالزایی مستقیم برای ۳ نفر در شهر اراک به بهره‌برداری رسید.

مرادی نراقی اظهار کرد: تعدد دفاتر موجب رشد،خلاقیت و شکوفایی گردشگری خواهد شد و در این بین، افراد ضعیف یا باید با نوآوری و خلاقیت خود را همسو کنند و یا از دور خارج شوند.

او افزود: با توجه به ظرفیت های گردشگری استان آژانس های گردشگری در زمینه برقراری تورهای طبیعی، سلامت، مذهبی، تاریخی، رزرواسیون بلیط و هتل و همچنین سایر خدمات گردشگری فعالیت خواهند کرد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی تصریح کرد: امیدواریم با افزایش تعداد دفاتر خدمات مسافرتی در این استان و بهره‌برداری بهینه از جاذبه‌های گردشگری، صنعت گردشگری استان مرکزی بیش از پیش رونق پیدا کند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403071200904
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha