لزوم معرفی ظرفیت‌های گردشگری کمتر شناخته شده استان در نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و گردشگری تبریز/ نمایشگاه‌ تبریز بستری مناسب برای آشناسازی سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری است

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی در جلسه هماهنگی برگزاری یازدهمین نمایشگاه صنایع‌دستی و سومین نمایشگاه گردشگری استان با تأکید بر لزوم معرفی ظرفیت‌های گردشگری کمتر شناخته شده استان در نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و گردشگری تبریز، این نمایشگاه‌ را بستری مناسب برای آشناسازی سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری با جاذبه‌ها و ظرفیت‌های کم‌نظیر آذربایجان‌شرقی عنوان کرد.

به گزارش میراث آریا، علیرضا بایرام‌زاده روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۳ در جلسه هماهنگی برگزاری یازدهمین نمایشگاه صنایع‌دستی و سومین نمایشگاه گردشگری استان با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تبریز فرصتی طلایی برای معرفی جاذبه‌های منحصر به فرد آذربایجان‌شرقی است، گفت: در این نمایشگاه، با معرفی جاذبه‌های گردشگری کمتر شناخته شده استان، در صدد ایجاد شرایطی برای افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌ها در این مناطق و به‌دنبال آن برگزاری تورهای آشناسازی در راستای توسعه گردشگری همه‌جانبه استان خواهیم بود.

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: این نمایشگاه به عنوان یک رویداد بین‌المللی، فرصتی مناسب برای تعامل با سایر کشورها و معرفی فرهنگ و هویت غنی استان به بازدیدکنندگان خارجی فراهم می‌کند. و از این حیث برای معرفی همه‌جانبه جاذبه‌های طبیعی و تاریخی در سطح ملی و بین‌المللی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

او به ضرورت معرفی مؤثر و جذاب جاذبه‌های گردشگری استان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه استان آذربایجان‌شرقی دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای در زمینه گردشگری‌ست، لازم است تا این جاذبه‌ها به‌طور مؤثر و جذاب معرفی شوند که در راستای این هدف، نمایشگاه بین‌المللی تبریز فرصتی بی‌نظیر برای ارائه این قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها خواهد بود.

بایرام‌زاده با اشاره به تأثیر برگزاری این نمایشگاه در جذب گردشگران و همچنین توسعه اقتصادی و فرهنگی استان، گفت: هدف ما ایجاد بستری مناسب برای بازدیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری است تا بتوانند از نزدیک با جاذبه‌های استان آشنا شده. این نمایشگاه با جذب گردشگران داخلی و خارجی، به توسعه اقتصادی و فرهنگی استان کمک شایانی خواهد کرد.

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: با همکاری نهادهای مرتبط، تلاش خواهیم کرد تا این رویداد به یکی از بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین نمایشگاه‌های گردشگری در سطح بین‌المللی تبدیل شده و نتیجه مثبتی برای استان به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071200942
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha