۲۵۰ تن قیر رایگان به شهرداری هفشجان تخصیص داده شد

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۵۰ تن قیر رایگان به ارزش ۲۲ میلیارد ریال به شهرداری شهر گردشگری هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد تخصیص یافت.

به‌گزارش میراث‌آریا، خدایار باقری روز یکشنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر تأکید کرد: این میزان قیر رایگان در دو مرحله به‌منظور آسفالت معابر بافت فرسوده هفشجان به مساحت تقریبی ۴۰ هزار مترمربع از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به شهرداری شهر گردشگری هفشجان تخصیص داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: در هفشجان حدود ۹۰ هکتار از مساحت این شهر گردشگری به‌عنوان بافت فرسوده شناسایی شده است.

باقری تصریح کرد: در راستای فرآیند بازآفرینی شهری در سال‌جاری طرح تکمیل، نوسازی و بهسازی معبر محله تیربرزه‌ای شهر گردشگری هفشجان با اعتباری افزون‌بر ۱۸ میلیارد ریال در این محله اجرا شد.

او با اشاره به لزوم احیای بافت فرسوده در شهر گردشگری هفشجان یادآور شد: در بخش احیای بافت‌های فرسوده این شهر ۱۱ متقاضی برای نوسازی و احداث ۲۰ واحد مسکونی به‌منظور دریافت ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت ساخت به‌ارزش پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بانک مسکن معرفی شدند.

باقری اضافه کرد: در این طرح نرخ سود تسهیلات در دوران مشارکت مدنی به‌ازای هر واحد مسکونی تا سقف یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال صفر درصد و بقیه براساس سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی ۲۳ درصد است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071501135
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha