نیروی انتظامی در کنار میراث‌فرهنگی استان زنجان است 

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته ناجا و در دیدار با فرمانده انتظامی استان گفت: امنیت موجب توسعه سرمایه‌گذاری و گردشگری در کشور می‌شود.  

به‌گزارش میراث آریا، به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته ناجا، داریوش نادری، سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان با سردار محمد طراقیه فرمانده انتظامی استان  روز ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۳ دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار صمیمانه که با حضور معاونین و مسئولان برگزار شد، بر تعامل و همکاری همه جانبه تاکید شد.  

در این دیدار داریوش نادری ضمن تبریک فرارسیدن هفته ناجا، گفت: حفظ امنیت یک کشور مدیون رشادت‌ها و زحمات مجموعه نیروی انتظامی و پرسنل خدوم سخت کوش و پرتلاش است که به‌صورت خستگی ناپذیر با حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت را برای کشور و ملت به ارمغان آورده‌اند.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان اظهار امیدواری کرد: ان‌شاءالله شاهد افزایش ورود گردشگران به استان زنجان باشیم؛ که در این راستا تعامل و همبستگی کامل همه دستگاه‌های مرتبط با موضوع را می‌طلبد تا ضمن امنیت گردشگران در بحث ارائه خدمات بهتر برای گردشگران پیشگام باشیم.  

او گفت: امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط، ثمره‌ی حضور نیروی انتظامی درجامعه است و بی‌شک وجود امنیت می‌تواند موجب توسعه گردشگری و سرمایه‌گذاری در کشور و استان شود.  

سردار محمد طراقیه نیز در این دیدار اظهار داشت: با همکاری دوجانبه و استفاده از پتانسیل‌های نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهایت همکاری را خواهیم داشت.  

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان افزود: با اجرای پروژه‌های بزرگ از محل این اعتبارات، اتفاقات و تحولات بزرگی برای استان در پیش است. برگزاری این جشنواره بستری را فراهم کرده تا ظرفیت‌های زنجان در بخش‌های مختلف به مسافران و گردشگران به خوبی معرفی شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071501139
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha