پلمب ۳ واحد اقامتی غیرمجاز در مهاباد/ رصد فعالیت واحدهای اقامتی غیرمجاز در فضای مجازی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد از پلمب سه واحد سوئیت غیرمجاز با هماهنگی پلیس نظارت بر اماکن عمومی خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا، واجد جولایی گفت: با توجه به اینکه فعالیت خانه مسافرها در مهاباد ممنوع بوده طی گزارش‌های واصله مبنی بر کرایه دادن این واحدها به مسافران با هماهنگی پلیس نظارت اماکن عمومی پس از بازدید از محل مورد نظر و تأیید گزارش‌ها، اقدامات قانونی برای پلمب این مکان‌ها انجام شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد با بیان اینکه تنها واحدهای اقامتی مجاز اعم از هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و واحدهای بوم‌گردی دارای مجوز مجاز به پذیرش مسافر هستند، افزود: در مهاباد ۱۶ واحد اقامتی مجاز، هشت هتل و هتل‌آپارتمان، سه مهمان‌پذیر و پنج واحد بوم‌گردی وجود دارد.

او تصریح کرد: شهروندان و مسافرانی که قصد سفر به مهاباد را دارند برای حفظ امنیت خود و خانواده‌شان تنها در مراکز اقامتی دارای مجوز اقامت کرده و از اقامت در سوئیت‌های غیرمجاز پرهیز کنند.

جولایی با اشاره به اینکه پایش فضای مجازی برای رصد فعالیت این واحدهای به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد، گفت: در این راستا تاکنون ۵۱ واحد اقامتی غیرمجاز شناسایی شده که پس از هماهنگی با پلیس نظارت بر اماکن عمومی اقدامات قانونی برای برخورد با آنها انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071601201
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha