روز جهانی داوطلب همراه با جشنواره «همیار هلال»

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از برگزاری جشنواره «همیار هلال» خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای گرامیداشت روز جهانی داوطلب، با محوریت عکس و فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای با همکاری اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر اجرا می‌شود.

به گزارش میراث آریا، حسین سام‌زاده بیان کرد: همه ساله ۵ دسامبر یادآور یکی از اصول اساسی نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر یعنی اصل خدمات داوطلبانه و روز میعاد و مناسبتی جهان شمول برای صلح و نوع دوستی در تمام جوامع است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان کرمان افزود: به همین منظور، سازمان داوطلبان در نظر دارد امسال برای بزرگداشت این مناسبت علاوه بر برگزاری آیین های نکوداشت خدمات داوطلبانه، برنامه های متنوع، فرهنگ‌ساز و ابتکاری دیگری نیز اجرا کند.

او با اشاره به اینکه جشنواره «همیار هلال» با محوریت عکس و فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر در دستور کار سازمان داوطلبان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند از طریق دبیرخانه مجازی در پیام‌رسان تلگرام و ایتا با شماره ۰۹۳۶۳۱۵۹۲۳۸ و ارسال آثار به صورت فایل از طریق پست به دبیرخانه جشنواره و آدرس تهران، خیابان طالقانی، نبش سپهبد قرنی، پلاک ۲۲۸، کد پستی ۱۵۹۹۸۴۵۱۱۳ سازمان داوطلبان هلال‌احمر در این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072201602
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha