برگزاری دوره‌های توانمندسازی گردشگری در استان اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از برگزاری دوره‌های توانمندسازی گردشگری برای نیروهای شاغل در بخش گردشگری و هتلداری استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا، یحیی نجارقابل گفت: دوره‌های توانمندسازی گردشگری برای نیروهای شاغل در بخش گردشگری و هتلداری استان اردبیل از ۲۹ مهرماه تا ۱۶ آبان ماه برگزار می‌شود.

معاون گردشگری استان اردبیل افزود: برگزاری این دوره‌ها با توجه به ضرورت تقویت مهارتی و آموزشی نیروی انسانی شاغل در حوزه گردشگری استان با هدف افزایش کیفیت خدمات این بخش و توسعه کسب و کارهای گردشگری اتفاق می‌افتد.

او تاکید کرد: در این راستا پنج دوره آموزشی توانمدسازی براساس اولویت و نیاز جامعه گردشگری توسط دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی برنامه‌ریزی و تدوین شده است که این پنج دوره در استان اردبیل نیز برگزار می‌شود.

نجارقابل ادامه داد: دوره‌های قوانین و مقررات مالی بیمه و امور مالیاتی، مدیریت کیفیت تاسیسات گردشگری، صرفه‌جویی انرژی در تاسیسات گردشگری، تسهیلگری و کسب و کارهای کوچ در گردشگری و دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری و مدیران فنی دفاتر پنج دوره‌ای است که در راستای توانمندسازی فعالان این حوزه تعریف شده‌اند.

معاون گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: طیف گسترده‌ای از فعالان، علاقه‌مندان و شاغلان حوزه گردشگری از جمله مدیران تاسیسات گردشگری، مدیران مراکز اقامتی، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های دولتی، سرمایه‌گذاران گردشگری، راهنمایان گردشگری و مدیران فنی دفاتر می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

او خاطرنشان کرد: دوره‌های توانمندسازی توسط اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل و با همکاری موسسات آموزشی دارای مجوز با بهره‌گیری از اساتید و مدرسان متخصص برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072401753
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha