تولید مستند «صفر کاری» به پایان رسید

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: تولید یکی از هشت طرح برگزیده «ماراتن مستند پرتره»، از پیش رویدادهای سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی به پایان رسید.

به گزارش میراث آریا، محمد ثابت اقلیدی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در شیراز گفت: برای این جشنواره بین‌المللی تعدادی پیش رویداد تعریف و اجرا شده است که «ماراتن مستند پرتره» یکی از این برنامه‌هاست.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: هم‌اکنون تولید مستند«صفر کاری» با حمایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس تولید و به پایان رسیده است.

مستند «صفرکاری» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بهرام سلمانی با موضوع سفری به ناشناخته‌هاست و روایت انسانی بوده که عاشق و تنها در گوشه‌ای از شهر داربگرد برای پاسداشت اخلاق، انسانیت، هنر و برای بقا و زندگی کردن تلاش می‌کند.

بهرام سلمانی قبلاً فیلم مستند «ابوریحان تالار خاطرات» را با حضور هنرمندان تئاتر شیراز نویسنده و کارگردانی و این فیلم را هم روایت کرده است.

بهرام سلمانی سعی کرده است با شیوه روایتگری و مشاهده‌نگر، فیلم رئال و با زبان ساده، تصویر و حرکت سیال در مسیر رسیدن به این هنرمند، مستندی دلچسب و داستان‌گونه را روایت کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072401768
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha