قدردانی مشاور استاندار سیستان و بلوچستان از رئیس اداره میراث فرهنگی میرجاوه

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میرجاوه به دلیل تلاش در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش میراث آریا، علیرضا زینلی، مشاور استاندار و دبیر شورای فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان و مهدی جمشید زهی فرماندار میرجاوه با صدور لوح سپاس از عملکرد اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میرجاوه در زمینه ترویج و اشاعه فرهنگ اقامه نماز قدردانی کردند.

در بخشی از این لوح خطاب به عبدالله کرد آمده است: نظر به تلاش‌ها و اهتمام مجدانه جنابعالی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی، شایسته تقدیر از زحمات شما تقدیر و تشکر نموده، عزت، عافیت و توفیق روزافزون شما را در عمل به وصایای جاودانه امام راحل(ره)، فرامین مدبرانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و پیشبرد سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خدای متعال مسالت می‌نماییم.

این لوح سپاس طی جلسه فرهنگ عمومی میرجاوه در محل فرمانداری شهرستان با حضور مدیرکل بنیاد شهید استان، دبیر شورای فرهنگی استانداری و فرماندار و اعضای شورای اداری به رئیس اداره میراث فرهنگی ایرانشهر اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072501806
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha