امکان تردد تورهای زیارتی از مرز خسروی

در دیدار مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه و نماینده مردم شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، گیلان‌غرب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پیگیری امکان تردد تورهای زیارتی از مرز بین‌المللی خسروی تاکید شد.

به گزارش میراث‌آریا، داریوش فرمانی روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه در سفر به شهرستان سرپل‌ذهاب با فتح الله حسینی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در این باره گفت: در این دیدار چالش‌های موجود در حوزه‌های میراث‌فرهنگی و آثار تاریخی، ظرفیت‌های گردشگری و توسعه صنایع‌دستی با حضور نماینده مورد بررسی قرار گرفت.

داریوش فرمانی افزود: موضوع سامان‌دهی محوطه تاریخی آنوبانی‌نی به عنوان یک مطالبه عمومی در این دیدار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت تا پیگیری‌های لازم برای عملیاتی کردن موضوع انجام شود.

او تصریح کرد: همچنین بحث سامان‌دهی و تکمیل مرمت بنای تاریخی زیج منیژه مطرح شد که مقرر شد تا پیگیری‌های لازم برای اخذ اعتبارات مورد نیاز انجام شود.

فرمانی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت مستمر مرز بین‌المللی خسروی، گفت: به منظور رونق بیشتر مرز خسروی مقرر شد با پیگیری‌ها و رایزنی نماینده شهرستان با مدیران سازمان حج و زیارت کشور امکان تردد تورهای زیارتی از این مرز فراهم و در برنامه این سازمان گنجانده شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خاتمه اظهار کرد: برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان استفاده از همه همه ظرفیت‌های موجود از جمله افزایش تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072501851
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha