بررسی ٤ پرونده در کمیته‌فنی دفاتر خدمات مسافرتی کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از بررسی ٤ پرونده در جلسه کمیته‌فنی بدوی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیته فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان گفت:  در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان و با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات، تعداد ٤ پرونده مربوط به بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

 معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان اظهار کرد: با نظر اعضای حاضر در این کمیته برای دو مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان رای صادر و برای دو مورد تجدیدنظر شد.

او افزود: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به‌صورت مستمر ارزیابی و با متخلفان و برگزارکنندگان تورهای بدون مجوز برخورد جدی می‌شود.

 وطن‌دوست عنوان کرد: گردشگران و مسافران در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشابه از طرف واحدهای خدمت‌رسان در حوزه گردشگری کردستان می‌توانند شکایت خود را به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ارسال تا در اسرع وقت توسط کارشناسان مربوطه پیگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072601913
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha