توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان کرمان در اولویت قرار دارد

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان از آغاز صدور موافقت اصولی فاز دوم مجتمع گردشگری گهر پارک سیرجان و مُتل محور هفت باغ در شهر کرمان خبر داد.

 به گزارش میراث آریا، رضا بردبار گفت: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فاز دوم توسعه مجتمع گردشگری گهر پاک سیرجان در زمینی به مساحت ۳۷۰ هکتار و حجم سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد ریال و متل محور هفت باغ با سرمایه‌گذاری شرکت هفت باغ علوی در زمینی به مساحت بیش از ۸ هزار مترمربع برای صدور موافقت اصولی در دستور کار قرار گرفته است.

 سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری افزود: فاز دوم توسعه مجتمع گردشگری گهر پاک در چهار منطقه اقدام به احداث سافاری پارک خواهد کرد و پیش‌بینی اشتغال‌زایی ۴۲ نفر در این مجموعه شده‌است.

 او اظهار کرد: ساخت متل محور هفت باغ با ۲۵ واحد اقامتی ۶۰ متری و یک سوئیت ۹۰ متری  به‌همراه رستوران و کافی شاپ و اشتغال‌زایی ۲۵ نفر پیش‌بینی‌شده است.

 بردبار در پایان خاطرنشان کرد: توسعه صنعت گردشگری استان کرمان با توسعه زیرساخت‌ها در مسیر توسعه پایدار قرار گرفته و استان با افزایش دارایی‌ها در بخش زیرساخت گردشگری آینده‌ای روشن در این حوزه را شاهد خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072801983
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha